“525-ci qəzet”in 20 aprel sayında nələr var? - ANONS
Millətə xidmətin dəyərli nümunəsi: Abdulla Şaiqin "Türk çələngi"
Estetik əməliyyatlara maraq niyə artır?
“O şəxslər himayədar ailə ola bilməzlər ki...”
Haqqımızda
|
Əlaqə
|
Mobil versiya
|
Köhnə 525
|
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
COP29
Mədəniyyət
İdman
Dünya
Qarabağ
Ədəbiyyat
Digər
Şəhidlər-qazilər
"525" - 30
Ədəbi köşk: Nə var, nə yox?
Müsahibə
Region
Rəsmi
Şou-biznes
525-ci qəzetə yubiley təbrikləri
"525" - 25
Faydalı
Media
Turizm
Maraqlı
Təhsil
Texnologiya
Son xəbərlər
20 Aprel 2024
00:30
“525-ci qəzet”in 20 aprel sayında nələr var? -
ANONS
19 Aprel 2024
23:56
İranın Parisdəki konsulluğunda bomba həyacanı
23:40
Tramp Ukrayna üçün Avropadan daha çox pul tələb edib
23:19
İran İsrailin nüvə obyektlərinə istənilən hücumuna cavab verəcək
23:07
Ostin israilli həmkarı ilə görüşüb
22:46
KİV: İran İsrailin nüvə mərkəzini vura bilər
22:44
ABŞ Fələstinin BMT-yə üzvlüyünə veto qoydu
22:33
Belçikadan fələstinli qaçqınlara çoxillik maliyyə paketi
22:28
Kolumbiya Universitetində 100-dən çox tələbə saxlanılıb
22:18
Venesiya Biennalesində Azərbaycan pavilyonunun açılışı olub
21:55
ŞoltsYaxın Şərqdə gərginliyin artmasına qarşı xəbərdarlıq edib
21:32
Ursula Fon der Lyayen İran və İsraili hərbi əməliyyatlardan çəkinməyə çağırıb
21:26
Qərbi Azərbaycan İcması: G7-nin açıq-aşkar ayrı-seçkiliyə yol verməsi insan hüquqlarına ziddir
21:18
ABŞ Şimali Koreyanın nüvə silahlarına nəzarət etmək istəyir
21:00
Millətə xidmətin dəyərli nümunəsi: Abdulla Şaiqin "Türk çələngi"
20:48
G7 ölkələri Rusiyanın aktivləri ilə bağlı planlarını açıqlayıb
20:38
Ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə buraxılış imtahanının nəticələri elan olunub
20:27
Qazaxıstanda veyp rəsmən qadağan edilib
20:10
ABŞ Dəməşqə hücumdan əvvəl məsləhətləşmədiyi üçün İsrailə qəzəblənib
20:00
Estetik əməliyyatlara maraq niyə artır?
19:24
Ceyhun Bayramov İtaliyanın həssas zamanda ədalətli mövqe sərgilədiyini bildirib
19:20
Ayxan Hacızadə: Dörd kəndin Azərbaycana qaytarılması çoxdan gözlənilən tarixi hadisədir
19:11
Ceyhun Bayramov diplomatik fəaliyyəti başa çatan Əlcəzair səfiri ilə görüşüb
19:00
“O şəxslər himayədar ailə ola bilməzlər ki...”
18:35
Maliyyə Nazirliyi büdcədən vəsait alan qurumlara müraciət edib
18:17
Sahib Ələkbərov Naxçıvanda vətəndaşları qəbul edib
18:00
Göydəki kişi bilər, ona min şükür...
17:55
Xərclənən 100 manatdan 51 manatı ərzaq məhsulları üçün istifadə olunur
17:45
İndiyədək 31 mindən çox abituriyent qeydiyyatdan keçib.
17:42
MEK-in fondunda 3 minə yaxın şəhidin məlumatı sənədləşdirilib
17:37
La Liqa klubu baş məşqçi ilə müqaviləni uzatdı
17:30
ADPU ilə Rusiya İnformasiya və Mədəniyyət Mərkəzinin akademik əməkdaşlığı müzakirə olunub
17:27
“Sabahın alimləri” Respublika Müsabiqəsi başa çatdı
17:21
Elm və təhsil naziri Samuxda vətəndaşları qəbul edib
17:20
Ağgöl Milli Parkında 78 minə yaxın ornitofauna nümunəsi qeydə alınıb
17:16
Bu ilin I rübündə törədilən cinayətlərin 85 faizi açılıb
17:15
Daxili İşlər Nazirliyində kollegiya iclası keçirilib
17:13
Azərbaycanın növbəti qələbəsi
17:09
Azərbaycanda cinayət yolu ilə vurulmuş 77 milyon manatlıq maddi ziyanın 80 faizi istintaq prosesində ödənilib
17:00
Tanqo terapiyası nədir?
16:58
Hakan Fidan iranlı həmkarı ilə regiondakı son hadisələri müzakirə edib
16:54
Üzərinə həbs qoyulmuş əmlakın idarə edilməsi qaydası müəyyənləşib
16:44
Azərbaycan Prezidenti Rusiyaya səfər edəcək
16:40
Azərbaycan Prezidenti Almaniyaya səfər edəcək, Şoltsla danışıqlar aparacaq
16:38
Tbilisidə keçirilən etiraz aksiyaları zamanı beş polis yaralanıb
16:30
Beynəlxalq Ədalət Məhkəməsində Azərbaycanın qaldırdığı ilkin etirazlara dair dinləmələr başa çatıb
16:22
Şoran torpaqların əkin üçün yararlı hala salınması COP29 çərçivəsində önəmli addım olacaq
16:19
Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun prezidenti “Dank” ordeni ilə təltif olunub
16:07
İranın nüvə silahı yoxdur
16:00
Əbədi sevgi, yoxsa istək? -
Əlisəfdər Hüseynov yazır
15:58
"Roma"nın Lukaku qərarı
15:52
Bakıda saxta məhsulların kütləvi istehsalı ilə bağlı qanunsuz fəaliyyət aşkarlanıb
15:40
Bakı Fransız Liseyinin şagirdlərinin nəzərinə!
15:39
ABŞ İsraili Qəzzaya humanitar yardım göstərməyə çağırır
15:32
G7 ölkələri Azərbaycan və Ermənistanı sülh prosesinə sadiq olmağa çağırıb
15:28
Ceyhun Bayramov Fələstinin Baş naziri ilə Qəzzadakı vəziyyəti müzakirə edib
15:25
Baş prokurorun Çinə işgüzar səfəri başa çatıb
15:16
Qərb Ermənistanı Rusiyadan uzaqlaşdırmağa çalışır
15:08
Qazaxıstan-Azərbaycan Fondu “Astana” Maliyyə Mərkəzinin bazasında qeydiyyata alınacaq
15:00
FİFA-nın ikiüzlülüyü -
Sosial şəbəkədə yazılanlar
14:53
"Uğur yolu" müsabiqəsi yüksək potensiala malik kadrları müəyyənləşdirir" -
Mikayıl Cabbarov
14:49
Bərdə, Ağcabədi, Ağdam və Tərtər rayonlarında dövlət qulluqçuları üçün təlimlər keçirilib
14:42
Azərbaycanda yer təkinin istifadəyə verilməsi üzrə hərraclarda iştirak haqqının məbləği müəyyən olunub
14:35
Məktəblilər uşaq yazıçısı Vüqar Haqverdiyevlə görüşüblər
14:25
Qurban Qurbanovun "Beşiktaş"ın baş məşqçi vəzifəsinə namizəd olması -
Rəsmən təsdiqləndi
14:12
Füzuli şəhərində ikigünlük oftalmoloji səyyar müayinələr təşkil edilib
14:07
Məktəblilər ölkəmizi Avropada təmsil edəcəklər
14:05
"Sosial dəstək mexanizmləri genişlənməlidir"
14:00
Peşəsinə vurğun
13:57
Milli Məclisin növbəti iclasının tarixi məlum olub
Son xəbərlərin davamı »
Ogyüst Roden – müasir heykəltəraşlığın titanı
Yazar
Oxunub:
1260
dəfə
a
-
A
+
20.10.14 13:20
Telman ORUCOV
(
Əvvəli
ötən
şənbə
sayımızda
)
Ardıcıl
nailiyyətlər
seriyası
1880-
ci
illər
ərzində
Roden
öz
ölkəsində
daha
geniş
tanınmağa
başladı
.
O
,
bu
vaxt
nüfuzlu
dairələrdə
sərbəst
dolaşırdı
.
Madam
Edmon
Adam
vasitəsilə
o
,
dövlət
xadimi
Leon
Qambetta
ilə
tanış
oldu
və
axırıncı
da
öz
növbəsində
Rodeni
bir
sıra
mühüm
və
yüksək
rütbəli
mülki
qulluqçulara
təqdim
etdi
. 1884-
cü
ildə
yaratdığı
“
Madam
Morla
Vikunya
”
portretini
1888-
ci
il
Salonunda
dövlət
satın
aldı
,
həm
də
o
,
öz
nəslinin
baş
monumental
heykəltəraşı
adını
qazandı
.
Hətta
əgər
“
Cəhənnəm
qapıları
”
heç
vaxt
tamamlanmasa
da
,
onun
əsas
fiqurlarının
detalları
barədə
məlumatlar
artıq
ictimai
rəydə
dolaşmağa
başlamışdı
.
Həqiqətən
də
, 1880-1890-
cı
onilliyində
Roden
iri
miqyaslı
heykəltəraş
kimi
çox
işlər
gördü
.
1884-
cü
ildə
,
məsələn
,
ona
Kale
burgerlərinin
abidəsini
yaratmaq
üçün
sifariş
etibar
edildi
.
İngiltərə
ilə
Fransa
arasındakı
Yüzillik
müharibə
vaxtı
,
XIV
əsrdə
kral
III
Eduard
və
ingilis
ordusu
tərəfindən
Kale
şəhəri
mühasirəyə
alınmışdı
.
Altı
nəfər
nüfuzlu
şəhər
sakininin
könüllü
olaraq
ölümü
qəbul
etməsi
şərtilə
kral
şəhəri
viranə
qoymaqdan
və
vətəndaşlarına
aman
verməklə
qırğından
xilas
edəcəyini
bildirdi
.
Mühasirə
nəticəsində
aclıq
şəhər
sakinlərini
artıq
taqətdən
salmışdı
.
Kralın
şərtinə
müvafiq
olaraq
burgerlər
tək
nazik
köynəkdə
və
boğazlarına
dolanan
kəndirlə
,
şəhərin
və
qalanın
açarları
əllərində
kralın
yanına
gəldilər
.
Gözlənildiyi
kimi
kompozisiyanın
sxemi
etirazla
qarşılandı
.
Kale
şəhərinin
vətəndaşları
qrup
şəklində
deyil
,
təkcə
bir
insan
fiqurunu
görmək
istəyirdilər
.
Komitə
faktiki
olaraq
ümumilikdə
layihəyə
və
fiqurlara
münasibətdə
yüksək
dərəcədə
tənqidi
mövqe
tutdu
,
narazılıq
heç
bir
vəchlə
qurtarmaq
bilmirdi
.
Şəhər
də
abidəni
qoymaq
üçün
maddi
fondlar
barədə
çox
böyük
çətinliklərlə
üzləşdi
.
Ona
görə
də
heykəl
qrupunun
üzərindəki
pərdənin
yalnız
1895-
ci
ildə
götürülməsinə
müyəssər
olundu
.
Hətta
bu
vaxt
abidə
üstəlik
Rodenin
xoşuna
gələn
yerdə
də
qoyulmadı
.
Bu
sənət
əsərinin
həllində
mürəkkəb
mövzunun
orijinal
düşünülməsi
xüsusilə
nəzərə
çarpırdı
.
İdeya
həm
arxitektura
,
həm
də
heykəltəraşlıq
nöqteyi
-
nəzərindən
bütövlükdə
orijinal
görünürdü
.
Hər
bir
halda
mövzu
qəhrəmanlıq
tarixçəsi
olduğundan
qəhrəmanlıq
konsepsiyasını
da
tələb
edirdi
və
altı
fiqurdan
ibarət
olan
heykəl
qrupu
ünsiyyətə
girən
qaydadakı
bir
ifadədə
və
emosiyada
təqdim
edilirdi
.
Pyedestal
döyüş
arabası
şəklində
deyil
,
insana
xas
olan
patriotizmi
,
inkarı
və
ləyaqəti
dəstəkləmək
üçün
zəfər
nişanəsini
daşıyırdı
,
kobud
görünən
model
müəllif
tərəfindən
böyük
entuziazm
və
ciddiliklə
icra
edildi
.
Ancaq
bir
məsələ
var
idi
ki
,
abidənin
formalaşmasına
cəhd
edildikdə
,
bunu
o
,
ağlında
yaratmışdı
.
Gil
eskizdə
altı
şəxsdən
biri
olan
Jan
de
Fyen
yarımçılpaq
şəkildə
təsvir
edilmişdi
,
paltarının
cırıq
qalıqları
bədəninin
aşağı
tərəfinə
tökülmüşdü
.
Tamamlanmış
əsərdə
o
,
həmçinin
Renessansın
qəhrəman
tipinə
çevrilmişdi
,
əhəmiyyətli
bir
cəhət
də
onda
idi
ki
,
onun
heykəli
paltarda
idi
.
Fiqurların
paltarda
olmasını
Roden
onunla
izah
edirdi
ki
,
heykəlləri
sadə
kətan
paltarda
göstərmək
istəyirdi
,
çünki
kətan
paltar
gözəl
olmaqla
kompozisiyanı
da
sadələşdirərdi
,
ansamblı
birləşdirməyə
kömək
edərdi
.
Lakin
Roden
buna
cəsarət
etmədi
.
Gipsdə
fiqurlar
paltarda
idi
,
tunc
abidədə
isə
parçalar
daha
çox
bədəndən
üzülüb
düşən
kimi
görünürdü
.
Heykəl
Kaledə
1895-
ci
ildə
quruldu
.
Tuncdan
tökülmüş
Kale
qrupu
həmçinin
Londonun
Parlament
bağlarında
da
qoyuldu
ki
,
ingilis
kraliçasının
öz
əri
kral
Eduardı
qəhrəmanlara
mərhəmət
göstərməyə
məcbur
etməsini
nümayiş
etdirsin
.
Londonda
qoyulan
abidənin
versiyası
Rodenin
Kaledə
qoyduğunun
orijinal
ideyasına
yaxın
olmaqla
,
bütöv
effekt
yaratmaq
üçün
heykəlin
ətrafına
dolaşmağı
tələb
edirdi
.
Bu
hər
bir
təsvir
olunan
şəxsi
görmək
imkanı
və
onların
əzablarının
bütövlüyünün
təəssüratını
yadda
saxlamaq
üçün
vacib
idi
.
Buradakı
təntənə
ruhun
şadlanmasıdırsa
,
bədənin
əzab
çəkməsidir
,
bunlar
da
həyatın
özü
ilə
bağlıdır
.
Əgər
onun
yaddaşında
özünü
qurban
verməyə
can
atan
yüz
fədakar
şəxs
baş
qaldırsaydı
,
o
,
onların
bütöv
yüzünü
də
qəbul
edərdi
.
Lakin
rəssam
onları
altı
nəfər
kimi
göstərdi
.
Bu
fikirləri
Rilke
söyləmişdi
.
Roden
bir
neçə
il
sonra
öz
kolleqasına
demişdi
ki
, “
Belə
nəcib
mövzunu
yaşatdığıma
görə
mən
özümü
təbrik
edə
bilərəm
”.
1887-
ci
ildə
o
,
özünün
uzun
müddətli
ambitsiyasını
həyata
keçirdi
.
Çilinin
paytaxtı
Santyaqo
şəhəri
üçün
nəzərdə
tutulan
“
General
Linç
”
in
atlı
heykəltəraşlıq
portretinin
dizaynını
hazırlamaq
təklifini
qəbul
etdi
.
Bu
əsər
tamamlanmasa
da
,
heykəlin
maketi
onun
əvvəllər
də
müstəqil
olduğunu
nümayiş
etdirir
.
O
,
atlı
portretinin
ənənəvi
tipindən
istifadə
etdi
,
bu
ənənə
Renessans
dövründən
mövcud
idi
,
həm
də
onun
xüsusi
formasına
uyğun
gəlirdi
,
ehtiraslı
coşğunluğu
nəzərdə
tuturdu
.
1888-
ci
ildə
Roden
Viktor
Hüqonun
abidəsini
yaratmaq
barədə
dövlət
sifarişi
aldı
.
Təhsil
naziri
öz
məruzəsində
bildirmişdi
ki
,
heykəl
Panteonu
bəzəyəcəkdir
.
Heykəltəraş
Viktor
Hüqonu
sürgündə
olan
dövrdəki
kimi
göstərmək
üçün
dizayn
hazırlayırdı
.
Şairi
belə
təqdim
etmək
onun
özü
tərəfindən
seçilmişdi
.
Öz
konsepsiyasına
görə
şair
sürgündə
olduğu
İngiltərənin
Gernsi
adasındakı
qaya
üzərində
oturmuş
şəklində
göstərilməli
idi
.
Onun
arxasında
dalğanın
ləpəsi
görünəcəkdi
,
bu
dalğada
gənclik
,
yaşa
dolmaq
və
qocalığın
muzaları
olacaqdı
.
Viktor
Hüqo
Rodenə
təbii
görünürdü
,
axı
o
,
pafos
ustasının
qardaşı
idi
.
Üstəlik
,
heykəltəraş
onunla
yaxın
olmasa
da
,
yazıçını
tanıyırdı
və
onun
gözəl
büstünü
yaratmışdı
.
Heykəlin
ilk
maketi
qaya
üstündə
oturan
şairi
bir
barmağı
dodaqları
üzərinə
qoyulmuş
,
başı
bir
tərəfdə
olmaqla
,
üç
çılpaq
erotik
qızla
əhatə
olunmuş
şəkildə
təsvir
edirdi
.
Xeyli
diskussiyalardan
sonra
hakimiyyət
heykəlin
Lüksemburq
bağında
qoyulması
ilə
razılaşdı
və
rəssamdan
xahiş
ediləcəkdi
ki
,
Panteon
üçün
digər
,
həm
də
fərqli
bir
heykəl
düzəltsin
.
Nəticədə
,
Roden
Hüqonun
abidəsi
üçün
iki
sifariş
aldı
.
O
,
birinci
sifariş
üzərində
işini
davam
etdirəndə
,
digər
maketi
də
hazırlayırdı
,
muzaların
sayını
üçdən
ikiyə
ixtisar
etmişdi
.
Son
layihədə
fiqurların
sayı
yenidən
azaldıldı
–
şair
və
onun
“
daxili
səsi
”
qaldı
.
Bununla
o
,
sənətkarla
öz
ilhamı
arasında
dialoqu
təsvir
edirdi
.
Ancaq
nəticədə
abidə
Pale
Royal
bağında
qoyulanda
,
heykəl
yalnız
şairin
özünü
təsvir
edirdi
.
Bir
tənqidçi
dördüncü
layihə
haqqında
da
yazırdı
ki
, “
Hüqo
,
çılpaq
şəkildə
Allaha
bənzəyirdi
,
dalğaların
döyəclədiyi
qayaların
arasında
oturmuşdu
və
bu
,
gələcəyin
,
onun
necə
gördüyü
idi
...
Onun
bütün
işi
dəhşətli
okeanda
çimirdi
və
o
,
arzulara
dalan
,
sirenaların
səsini
dinləyən
kimi
göstərilirdi
”.
Rodenin
məqsədi
Panteonun
fasadında
nəqş
edilmiş
“
Vətənin
mötəbər
böyük
adamlarına
”
sözlərinə
müvafiq
olaraq
,
Hüqonun
apofeozunu
göstərmək
idi
.
Təəssüf
ki
,
abidə
Panteon
üçün
heç
vaxt
istifadə
edilmədi
.
Viktor
Hüqo
abidəsi
üzərində
aparılan
işdə
qarşılanan
çətinliklər
Balzakın
məşhur
heykəlinin
yaradılması
ilə
əlaqədar
olan
problemlərlə
müqayisədə
heç
nə
idi
.
Bu
iş
heykəltəraşın
karyerasında
dəfələrlə
baş
verən
kəskin
ziddiyyətlərlə
və
çox
sayda
intriqalarla
müşayiət
olunurdu
.
Qırx
illik
cəhdlər
əsasında
Balzakın
abidəsini
qoymaq
axır
ki
,
mümkün
oldu
.
Paris
şəhəri
heykəli
Pale
Royalda
yerləşdirmək
istəyirdi
. 1891-
ci
ildə
Emil
Zolya
Fransız
Ədəbiyyatçıları
Cəmiyyətinin
prezidenti
seçiləndə
,
həmin
heykəlin
qoyulması
üçün
təklif
edilən
yerə
etiraz
etdi
,
o
,
bədənin
təklif
olunan
səmti
ilə
də
razılaşmırdı
.
Lakin
Rodenin
nüfuzlu
dostları
israr
edirdilər
ki
,
onun
adı
uğurun
qarantiyasıdır
və
o
,
sifarişi
qəbul
etməklə
razılaşdı
.
Roden
maketi
on
səkkiz
aya
başa
çatdırmağı
vəd
etdi
və
nəticədə
o
,
sifarişlə
mükafatlandı
.
Lakin
sifariş
üstündə
bir
neçə
kolleqasının
qısqanclığına
görə
belə
şayiələr
gəzirdi
ki
,
Roden
həmin
heykəli
başa
çatdırmağa
qadir
deyildir
.
Bu
şayiələr
cəmiyyətin
bəzi
üzvlərinin
qulağına
gəlib
çatırdı
,
digər
əsərlərində
baş
verən
problemləri
yada
salaraq
,
onlar
razılığı
ləğv
etmək
istədilər
.
O
,
məcbur
edildi
ki
,
qırx
səkkiz
saat
ərzində
əsəri
bitirsin
.
Cəmiyyətin
şərəfi
yalnız
Jan
Ekartın
1894-
cü
ildə
prezident
kimi
Emil
Zolyanı
əvəz
etməsi
ilə
xilas
olundu
.
Zolya
yeddi
kolleqası
ilə
birlikdə
istefa
vermişdi
.
Rodenin
özünə
gəldikdə
isə
o
,
xəstə
idi
,
depressiya
və
həyəcan
keçirirdi
(
o
,
bu
vaxt
həm
də
Kamilla
Klodellə
əlaqədar
olan
işin
ortasında
idi
),
lakin
öz
niyyətləri
ilə
kompromissə
getməkdən
imtina
etdi
.
O
,
inadkarlıq
göstərməkdə
davam
edirdi
. 1898-
ci
ildə
iş
xeyli
irəlilədiyindən
,
o
,
gil
variantını
–
Milli
İncəsənət
Cəmiyyətinə
göndərə
bildi
,
burada
həmin
vaxt
həm
də
“
Öpüş
”
kompozisiyası
göstərilirdi
.
“
Öpüş
”
kompozisiyası
da
Dantenin
“
İlahi
komediyasında
”
təqdim
edilən
məhəbbət
macərasının
təsviri
kimi
verilir
.
Dante
Françeska
da
Rimini
ilə
Paolonun
faciə
ilə
bitən
sevgisini
nəql
edir
.
XIII
əsrdə
yaşamış
gənc
italyan
qadını
Françeska
Avropa
mədəniyyətində
əbədi
obrazlardan
birinə
çevrilmişdi
.
Ravenna
hökmdarının
bu
qızı
müstəsna
gözəlliyi
ilə
fərqlənirdi
. 20
yaşında
o
,
Rimininin
hökmdarı
Canqotto
Malatestaya
ərə
getmiş
,
zahirən
eybəcər
olan
ərinə
iki
uşaq
doğmuşdu
.
Qız
ərinin
qardaşı
Paolo
ilə
sevişməyə
başladı
.
Məşuqları
cinayət
yerində
tutan
əri
onların
hər
ikisini
xəncərlə
qətlə
yetirdi
.
Bu
vaxt
Françeskanın
30,
Paolonun
isə
39
yaşı
var
idi
.
Dante
onların
hisslərini
alovlandıran
kitabı
oxumalarını
belə
sətirlərlə
təsvir
edir
:
“
Məhəbbət
yandırır
zərif
ürəkləri
”, “
İkilikdə
sevgi
apardı
məhvə
bizi
”.
Roden
də
özünün
ən
məşhur
əsərlərindən
birini
bu
faciəli
tarixə
həsr
etmiş
,
məhəbbətin
tezliklə
yoxa
çıxan
nişanəsinin
xüsusən
mərmərdə
,
həm
də
digər
variantlarda
həkk
etmişdir
.
Eşq
daşqınına
məruz
qalan
iki
gənc
yalnız
bu
anın
hökmünə
tabe
olduqlarından
,
həyatlarına
olan
ölümcül
təhlükəni
hiss
etmirlər
.
Məhəbbət
öz
qılıncından
imtina
edib
,
yalnız
ehtiyatlılıq
qalxanına
bel
bağlasaydı
,
çox
hallarda
yalnız
puç
olan
arzulardan
birinə
çevrilərdi
.
Roden
də
məhz
iki
bir
-
birini
dəlicəsinə
sevən
gəncə
belə
nikbin
şərqisini
oxuyur
.
(
Ardı
var
)
Bizi Facebookda izləyin
Müəllifin digər yazıları
Aktrisanın şirin-acı həyat hekayəti - Telman Orucov yazır
17.04.24
Aktrisanın şirin-acı həyat hekayəti - Telman Orucov yazır
15.04.24
Tarixin faciəli və ibrətamiz əhvalatları - Telman Orucovdan yeni yazı
06.04.24
Aktrisanın şirin-acı həyat hekayəti - Telman Orucov yazır
03.04.24
Aktrisanın şirin-acı həyat hekayəti - Telman Orucov yazır
27.03.24
Aktrisanın şirin-acı həyat hekayəti - Telman Orucov yazır
13.03.24
Aktrisanın şirin-acı həyat hekayəti - Telman Orucov yazır
06.03.24
Antoni ilə Kleopatranın gur məhəbbətinin faciəli sonluğu - Telman Orucov yazır
04.03.24
Aktrisanın şirin-acı həyat hekayəti - Telman Orucov yazır
28.02.24
Antoni ilə Kleopatranın gur məhəbbətinin faciəli sonluğu - Telman Orucov yazır
26.02.24
Aktrisanın şirin-acı həyat hekayəti - Telman Orucov yazır
21.02.24
Antoni ilə Kleopatranın gur məhəbbətinin faciəli sonluğu - Telman Orucov yazır
19.02.24
Aktrisanın şirin-acı həyat hekayəti - Telman Orucov yazır
14.02.24
Antoni ilə Kleopatranın gur məhəbbətinin faciəli sonluğu - Telman Orucov yazır
12.02.24
Aktrisanın şirin-acı həyat hekayəti - Telman Orucov yazır
07.02.24
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
Kriminal
Mədəniyyət
İdman
Şou-biznes
Ədəbiyyat
Çap versiyası
© 2012-2024 525.AZ Müəllif hüquqları qorunur.
Sayt Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera və Internet Explorer ver. 7.x ilə tam dəstəklənir. Məlumatdan
istifadə etdikdə istinad mütləqdir.